Torsdag på kalendern...

Nu har jag snart gjort klart tunnfan som jag har hållit på med i flera dagar. Gångjärnen till vedluckan är på plats och jag har gjort ett skitsnyggt spjäll.. egendesignat.. riktigt smart och snygg om jag får säga det själv.. =D Var hem till momme på lunchen och åt med barnen. Tyckte att jag hade gott om tid att hinna tillbaka på skolan men precis när jag ska åka kommer lilleman ner med en glasbit. Då har han rivit sönder lillebrorsans sängbord. Attans sa jag.. :P
Efter skolans slut var vi bjuden på middag hos Mikke som för övrigt har varit snurrig idag. Han och Tjohalian hade gjort kycklingnuggets med ris. Supergott! Lilleman åt som om han aldrig hade sett mat förut. Men bara ris och ketchup... lät inge gott om ni frågar mig. Vid sju for vi hem till momme. Har lagt barnen och ska snart krypa ner i sängen med mina små älsklingar. Imorgon är det fredag och då är det middag med Maria och hennes små.

**puss**

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!