Internetberoende...

Har gjort en katastrofal upptäckt.. internet i min lägenhet fungerar inte. Det är helt sjukt vad man är beroende av nätet. Allt jag funderar på att ta mig för innebär att använda internet. Typ byta ut min banner, fördriva lite tid med msn, läsa bloggar, mm.. det är ett skapat beroende men det är förbaskat bra.. nu sitter jag hos Maria och gnäller.. jag är en gnällspik idag men en helg i min lägenhet efter att barnen har somnat utan internet känns oändligt tomt. Tackar min lyckliga stjärna att vi blir bjuden på middag hos Mia och hennes Zorro. (Det var inte mitt val av namn men visst, det funkar... ;) Nu har min vän tagit sitt förnuft till fånga så nu behöver jag inte bekymra mig för henne mera. Känns bra. Är glad för din skull vännen! Dessutom ska vi se hockey. Mora-Aik. Känns som en helt okej kväll!

Puss så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!