Jag har passerat skamgränsen.. =(

Har ju sagt att min skamgräns för min vikt är 66 kg. Kan meddela er kära bloggläsare att jag som gav upp mitt seriösa försök till att gå ner i vikt. Jag hade ju lyckats gå ner till 63,7 kg men att skaffa pojkvän är tydligen inge bra för vikten. Förra söndagen ställde jag mig på vågen och till min stora förtvivlan hade jag gått upp till 66,3 kg! Det är en katastrof som inte med ord går beskriva! Men hur som haver så har jag uppenbarligen varit duktig i veckan så nu när jag vägde mig hade jag gått ner till 64,1 kg.. det innebär alltså -2,2 kg på en vecka. Aningen imponerande! Nu gäller det bara att ambitionen finns kvar några veckor till men ni som känner mig vet att risken är inte så stor... =P

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!