Svetsprov

Vi har just gjort svetsprov på mig/mag här på skolan. Jag säger då det.. tur att man svetsar i praktiken och inte i teorin för man är ingen höjdare på svetsteori. Jag vet uppenbarligen att jag gör det men inte hur och varför...

Vi har haft en bra sista vecka innan jul. Vi har blivit bjudna på fika av våran lärare AH för det fina julkortet vi gjorde till han och igår blev vi bjuden på lunch. Julgröt och skinksmörgåsar. Idag avslutar vi frosseriet med att gå på morsans och käkar lunch vi i repgruppen. Sen är det "jullov".. har jag inte haft sen jag slutade gymnasiet vilket känns som en hel evighet sen.. lite åldersnoja fick jag in oxå. Och när jag lix är i farten med klagomålen kan jag upplysa er om att jag har träningsvärk i röven sen löpningen igår. Haha! Själv dig skylla kan man tänka men det är faktiskt synd om mig.. på riktigt... ;)

Ha en bra dag! Nu ska jag och Claes gå på morsans!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!