wii

Sov med både äldsta och yngsta sonen i natt. Jag kan säga att även om det var mysigt så är jag lite ledbruten idag. Att två så små barn kan ta så mycket plats i sängen är helt ofattbart. Mini sov ända till halv tio. Steg upp i godan ro och åt kombinerad frukost och lunch. Sen klädde vi oss och gick till storebror och svägerskan. Fick mig lite kaffe sen spelade vi nintendo wii. Svägerskan var såå nöjd att jag krossade broder första omgången i bowling. Sen krossade han oss en vända i både bowling och tennis. Däremot dominerade jag ju i boxning! Fan va skoj! Men det rinner svett om en efter en stunds spel. Att det kan vara så jobbigt att spela tv-spel.. Hade jag pengar skulle jag lätt inhandla ett wii. Synd bara att barnen inte skulle få låna det. Nu sitter jag och väntar på att Matte och Anna ska komma hem från barnens hus. Dom har med sig pizza till barnen som sitter så snällt och tittar på när största kusinen spelar zelda.

Puss på er alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!