Å vinst det blev!

Rönnskär hade visst köpt halva Skellefteå kraft arenas platser insåg jag när vi komme på hockeyn.. rönnskärare vars än man snodde sig.. Träffade en del gamla jobbarkompisar.. trevligt att se att dom lever och mår trots att jag har lämnat dom i sticket. Och att AIK vann gjorde ju inte saken sämre.. 3-2 gjorde att vi nu ligger åtta i tabellen. Najs! Efter matchen va vi in i aikshoppen och kikade. Tänkte nästan köpa en tröja till lilleman.. fasen så grym han hade blivit i en matchtröja! Men att köpa en tröja för 450:- till en snart treåring känns nästan överkurs även för mig.. =P

Imorrn är det fredag. Känns heelt okej! Blir ingen utgång. Känns som att jag har varit ut varenda barnledig helg nu ett tag. Men jag har haft kul varje gång jag varit ut så jag tar nya tag efter julhelgen.. ;) Men som sagt imorrn blir det ingen utgång.. blir hemmamys i goda vänners lag istället.. vilket inte är helt fel det heller!

Natti natt när det blir dags för det. Kraam!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!