En inte fullt lika tjurig Åsa...

Dagen började jättebra... när väckaren ringde ville jag bara dra täcket över skallen och försvinna in i sömnen igen.. jag mådde illa och var yr i huvudet. Men upp klev jag och ännu yrare blev jag. Innan jag hann ångra mig tryckte (jag skojar inte när jag säger tryckte) jag i mig två mackor med kaviar. Jag hann inte ens skära en ostskiva för jag var helt övertygad om att om jag inte snabbt som fan mölade ner mackorna i magen skulle jag svälta ihjäl och dö där på köksgolvet.. SEN kom jag på.. oops.. vadet.. det är bara att inse att min tjurskall varade inte ens i ett dygn.. jobbig upptäckt, men å andra sidan så visste jag det redan. Så för allt i världen, satsa inga pengar på mig i ett vad... =P

Eftersom lärarna skulle på julmiddag idag så slutade vi två. Passande då min Maltavän med familj var i stan så jag fikade med dom och spanade in deras en vecka gamla bebbe.. inte utan att man bli lite sugen.. men oroa er inte.. blir ingen bebbe mer för mig! Räcker med dom fyra vi redan har! Men söt var hon så in i norden! Med en mamma från malta och en pappa från sverige.. hon har en helt underbar hudfärg! Sen gick jag på stan och inhandlade dom sista julklapparna.. (hoppas jag) köpte hockeybiljetter och Mikke bjöd på middag på subway.. mums. =) När jag som bäst gick på stan och filosoferade ringde Maria och frågade om jag ville följa med och träna, så jag har hunnit vara med hon på friskvårds och flashat mina välpumpade muskler.. ehrm.. eller.. jamen ni vet.. lixom tränat lite.. =D Kan säga att det var såå härligt! Min humör är på topp vilket innebär att jag måste nog på riktigt börja träna igen. Hoppas Frida är med på box imorrn.. Annars blir jag lite ledsen..

På söndag kommer kidsen! Gud vad jag längtar efter dom!

Puss å kram så länge.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!