Vinst igen!

Vinst igen för vårat AIK! Fjärde raka! Riktigt härligt! Fira nyår på slutspelsplats är ju inte fy skam. =) 1-2 mot Mora + att min vän Zorro som han så fint kallade sig var såå underbart snäll och lånade mig en liten grej som gör att jag inte är avskärmad från omvärlden och jag kan även ikväll skriva en massa rapakalja här i bloggen. Mittemellansonen är hos bonuskusinen och pojkvännen är hemma hos sig så jag passar på att mysa med dom två pojkarna jag har kvar.

Var på stan och skulle kolla på jeans idag. Tänkte köpa nya som jag kunde ha på nyårsafton men antingen har dom gjort om min modell (blend she) totalt eller så har jag blivit vanskapt senaste året. Inte ett par av dom sjuhundratre jag provade satt bra. JO, ett par.. Det var en blandning mellan mjukisbrallor och baggypants.. tordes inte köpa dom för min plan var inte att bli singel just nu.. =P Slutade med att jag blev tjurig och for hem!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!