Jag är trött!

Bra rubrik va.. ganska passande iaf. Jag är så trött att jag mår illa! Imorrn ska jag sova som en gris! Igår efter skolan var jag ut och promenadade med Nero. När min träning blir lidande pga sjukdomar är det skönt att ha han som vill följa mig och gå. Är ju pisstråkigt att gå själv! Blev bjuden på middag hos Maria igår. Smaskt var det. Kött och potatis. Sen var vi förbi mamma och pappa och letade mina vinterskor och täckbyxor.. tro ni att jag hitta dom? Nääee.. som vanligt så snodde jag från lillebror... stackarn.. åja.. tur att han har tålamod med sin eländigt glömska och oordningsamma syster... :S

Idag ska jag på club 27.. jag och Anna äta hos Mikke sen bär det av på nån fest. Det kommer att bli såå bra.. hoppas jag. Jag har inte råd att festa.. jag prioriterar som värsta alkisen.. men vadå.. lite kul måste man väl få ha fastän man e broke.. jävla skit, jag vill ha ett jobb!

Tack min familj och alla mina underbara vänner som ställer upp för mig när det är som jobbigast.. utan er skulle jag inte klara av detta! PUSS på er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!