Hur svårt kan de va att hitta på en rubrik?!

Var på körskolan igår. Ska ta mc-kortet så man börjar vara lite laglydigare. Började med att jag skulle göra ett syntest. Kollade först in i maskinen utan glasögon. OJ, sa hon, ta på dig glasögonen så blir det här mycket bättre. Tog på mig glasögonen och kollade in igen. "Vad står det i den mittersta rutan?" Vadå mittersta? frågar jag, det är ju fyra rutor... Återigen ser hon förbryllad ut och utbrister fyra?! Det ska ju vara tre! Varpå hon tittar in och säger det är TRE rutor! Nä, jag såg fyra. På nåt konstigt sätt lyckades jag då klara syntestet... =P Köpte mc-boken så nu är det hårdplugg som gäller.

När jag kom hem från stan for jag till Maria. Hon färgade mitt hår och bjöd på middag. Lax! Gott... Fick en matlåda av hon oxå! Hon är snäll min Mia! Gosade med deras barn. Som ett substitut för mina egna när dom är hos fadern. Sen var jag ut och gick med Sundbomskan.

Idag har jag varit en timma extra på skolan. Ska jobba in andra maj. Skönt med fyra dagars ledighet utan att måsta på skolan mitt i. Har äntligen kommit mig på gymet ikväll, så jäkla härligt! Var först på intersports invigning. Jag köpte en pumatröja och en vit (!) nikekeps. The sväg hittade oxå nå riktigt fina träningskläder.

Nu har jag stoppat in en ny tvättmaskin och ska hoppa in i duschen. Sweet dreams mina vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!