Förfest

Mina små älsklingar kom idag. Dom var så snabba in att jag hann inte riktigt vara med. Jag brukar ju möta dom ute men idag hann dom in i hallen alla tre, strålande glada. Min storkille mötte mig med ett stort leende och en jätteglugg! Han har tappat två tänder nere. Det är det som är lite tråkigt med att inte ha barnen jämt. Man missar ju sånt.. Vi har även hunnit äta tårta. Edison blir snart sex. Hade kalas för farmormoran. Åker till stugan imorrn så hon hinner inte med på det riktiga kalaset. Han fick en radiostyrd helikopter av henne. Han är riktigt duktig på att köra för att va så liten. Blev lite sura miner på dom mindre som inte fick prova men det blev lite väl många kraschlandningar. Den pajar väl till slut efter nog många krascher.. Det var iaf en jättepopulär present!

På återseende. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!