pitebloggning igen

Jag har fått frågan om vad som har hänt mig för jag har inte bloggat på två hela dagar. Jag har inte dött och jag är inte totalförlamad heller, haha =) Jag är i Piteå. Igår efter skolan for jag direkt till Pite. Käka på natchotallrik på Viking.. oväntat. Blir alltid natchotallrik när jag kommer till pite av nån outgrundlig anledning. Kvällen förflöt i ett lugnt tempo med lets dance som huvudsysselsättning. Pensionärspoäng enligt vissa. Vaknade i morse och det var sol! Riktigt nice! Fast solen hade nästan gått ner innan vi kom oss upp ur sängen. När väl frukosten var uppäten fick jag se det omtalade Blåsmark. Skulle visst vara ett underbart ställe. Men inte vet jag, träden såg likadana ut som överallt annars. hihi.. Har åkt skoter idag. Polaris. Hm.. är ju inte lynx men det gick ju rätt bra ändå. Jag lever ju uppenbarligen än. For till nån grillplats och Peder bjöd på grillad korv. En sann gentleman.. Faktiskt första gången i vinter jag är ute med skotern utan att barnen är med. En riktigt bra dag! Mera skoter åt Åsa. =) Maten blev kycklingsallad på Max. Kan inte komma ihåg när jag sist åt på skräpmatshak två dagar i rad... Men gott var det och mätt blev jag. Sen har vi sett melodifestivalen. Undra hur många vuxenpoäng det är! Nä, jag vill inte veta! Hur som haver så var det en bra låt som vann. Heja heja Charlotte. =)
Vad värre var är att Aik gjorde en tokförlust ikväll. 1-7... *gråter*

Ha en bra lördagkväll! =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!