snart barnlös igen... =´(

Såg en film igår. Van Veeteren, borkmanns punkt. En svensk thriller. Handlade om ett påhittat land och en massa påhittade personer. Var väl en helt okej film men jag har lite svårt för påhittade grejer så det drog faktiskt ner en del. Tacka vet jag Beck och Wallander. Gick i säng tidigt men blev återigen väckt av nattliga samtal. Jag ska allt ge igen.. passa dig.. ;)

Nu har vi ätit frukost och jag gruvar mig för bilresan jag har framför mig. Först till skogen och lämna barnen sen åka vidare till piteå för att terrorisera alla snuttiga pitbor. Blir en resa på 35 mil ungefär. Jag kommer att gå genom hela telefonboken och ringa till alla... haha.. ett bra tillfälle att uppdatera sig om vad alla gör.. =)

Sex timmar kvar sen kommer igoismen att råda i tio dagar igen... hehe..

Jag läntar efter en DUSCH! Det är det första jag ska göra när jag kommer till civilisationen igen.. om man nu kan kalla Pite för civilisation... =D

^^

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!