Nu ger jag upp

Klockan är tjugo i fyra och jag är redan ombytt.. Vissa dagar är inte menade för att jobba. Jag har verkligen kämpat för att hitta inspiration till att slipa och göra det sista så jag blir av med dom där grejerna som ska till till rönnskär men det känns inte ball nånstans. Jag har haft fikarast i 25 minuter istället för en kvart och lunchen blev längre än vanligt. Men visst måste det vara okej att ha nån dag där rasterna blir långa och arbetet inte fullt lika idogt som vanligt.. jag har mest kutat omkring och muckat med allt och alla. Det slutade med att min lärare gnuggade mina skitiga handskar i ansiktet på mig. Så går det när man är stor i käften...
Men imorrn.. då blir det andra bullar. Då är jag förhoppningsvis tillbaka i gammal form. Snäll och beskedlig... ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!