trampa, trampa, trampa

Tackar å det ödmjukaste för alla kommentarer i gårdagens inlägg. Nu måste jag ju testa... Kan ju bli riktigt intressant. Jag kommer väl att skämma ut mig för all framtid. Med spinningen i tankarna beslutade jag mig för att ta fram cykeln och tjuvträna lite. Å grymma värld! Jag måste ju ha världens sämsta cykelkondis! Så länge jag cyklar sakta så kan jag hålla på hur länge som helst. Men kommer det en backe så är jag ju helt slut efter fem tramp! Det bådar inte gott för min spinningkarriär... The sväg har iaf lovat att följa med på detta självplågeri så nu känns det liite bättre. Hur som helst cyklade jag till monsterannica med gubbe. Fick kaffe och en kubbe. Sen tvärva jag förbi brorsan och the sväg.

Med vikten går det stadigt neråt fast jag inte har varit speciellt noga.. ner 0,5 kg till 59,4 kg. Kollade mitt BMI idag. Så här stog det: "Ditt BMI är 23,94. Du är överviktig. Du behöver gå ner 1 kilo för att bli normalviktig" Jojo.. där fick man sanningen kastad i ansiktet... =P
Kolla erat eget bmi HÄR

^^

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!