Jävla skit

Måndag.. ledigt.. skönt. Men fyra dagars ledighet har gått alldeles för fort. Men nu är det en fyradagarsvecka bara innan det är helg igen. Igår spelade vi spel och drack vin. "Ombytta roller", "kampen mellan kvinna och man" och "Buzz". Skitskoj! Jag och Thea mot Peder och Robert. Vi vann allt.. eller iaf i min värld är det så. Man kan se vinsterna på olika sätt men jag väljer att tro att jag var bäst. Å du Peder, låt mig leva i tron om att jag vann!

Idag har vi varit ute och promenadat i solen. Har varit kanonväder! Käkat renskav och sett Rambo. Gjorde även en fasansfull upptäckt! Nån har backat på min bil!! Min fina volvo! Fan... vad ledsen jag blir! Sist jag hade en volvo blev den oxå påbackad.. inte meningen att jag ska ha en volvo... min mitsubishi blev inkörd i en garagevägg.. tre av fyra bilar i min ägo. Nu säljer jag skiten och köper en moped! =P

Nu är det Wallander sen är det jävlat säkert NATT! Ska ju orka köra min misshandlade bil tillbaka till underbara skellefteå imorrn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!