Taktikbyte...

Fan vad jag blir störd på mig själv och mitt eget tänkande. Jag lovar att ingen kan göra en enkel sak lika komplicerad som jag. Varför kan jag inte bara låta det vara enkelt och hänga med på resan? Nä, vi ställer till det så det blir så knivigt som det bara går. När jag är nöjd med en sak, kan man inte bara låta det vara så då? Nä, då ska man ändra på alltihop så tillslut är det helt annars än innan och självklart ska man vara missnöjd då oxå och försöka ändra på saker och ting igen... saker man inte ens kan påverka för beslutet är inte mitt.. men nog fan försöker man.... nä, nu byter jag taktik.. nu skiter jag i alltihop och beställer tid för lobotomi så min hjärna slutar arbeta... skönt om man slapp fundera...

Nä, nu är det slutgnällt. Tror jag pyser på gymet istället..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!