osammanhängande

Hm.. skulle vila en liten stund. Somna en timma då ringde mamma och bjöd på mat. Tänkte, jag vilar bara lite till. Vaknar en timma och tio minuter senare av att pappa ringer och undrar om jag skulle ha nån mat eller.. jojo.. var lite trött ju. Jobbigt att va i Pite tydligen. Men kul!

Ikväll har jag och mamma skrivit en överklagan om en grej till nära släkting. Fan vad jag hatar myndigheter! Ingen medmänsklighet nånstans! Bara dom själva har feta löner så är allt bra!

Nu ska jag se klart Wallander sen försöka sova. Blir intressant att se hur det kommer att gå när jag har sovit två timmar redan.

Imorrn är det skola igen och snart kommer grabbarna! Inte länge kvar nu.

Jag vill ha nya gardiner! Hittade jättefina gardiner i hemtex reklamblad. Måste nog he mig på stan och kika. Jag minns inte när jag var på stan sist. Jäättelänge sen! Måste köpa ett par byxor oxå. Fick ju ett presentkort i jul som jag måste använda!

Oj, vad osammanhängande det här inlägget blev.. aja.. det får ni ta.. =)

Puss å kram vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!