gentlemän på rönnskär

Sov hos storebror igår. Dom kom inte hem förän sent. När jag kom på rönnskär så har min vän försovit sig.. Jaha.. jaja, tänkte jag. Jag fortsätter väl med mina formarör. Då kom två snygga och gentlemannamässiga herrar och frågade om jag ville vara med dom istället. Självklart! Vem vill inte vara med två snygga killar? =D Så idag har jag haft den äran att ha travat runt med dessa herrar och låtsats vara nåt.. haha.. man är ju inte stor i käften för inget... *flin*
Jag har även hunnit brottas med ljuddämpare till formahusen. Nu pratar jag grekiska igen men det kan inte hjälpas. Det var lite trixigt att få dit bitarna och jag hann vara lite arg innan jag skulle hem. Dessutom dammar det nåt från bitarna så det smakar jävul i truten! Men trots smaken i munnen och dom aggressiva stunderna så är det skitkul att va på rönnskär! Dagens tack går till gentlemännen R och E. Törs inte skriva deras namn, då kanske jag får stryk... =D
Nu blir det till att äta och vila sen bär det iväg på gymmet. Sista dagen jag kan träna den här veckan för imorrn kommer kidsen! Då blir det sena promenader efter grabbarna har somnat istället.

Tack och hej leverpastej...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!