tupperware

Idag på skolan har jag fortsatt att svetsa tig. Gjort en cykelvagn åt läraren. Det är fortfarande roligt att tiga. Även gjort sista slutprovet i ritningsläsning. Skönt att ha det bortgjort! Nu är det bara resten av ämnena kvar... =P

Efter skolan var jag ut och gick nästan en timma innan jag, Ulrika, mamma och farmormoran for på tupperware-party. Ett riktigt dragigt party. Eller så int.. hur som helst så handlade jag! Jag som inte skulle göra det! Fan, det är ju en massa vuxenpoäng att köpa sånt där skit! Åja, jag hoppas att ostkupan jag har beställt fyller sitt syfte annars svär jag på att aldrig mer gå på ett sånt där skitparty! Hm.. något pessimistisk det där lät då. Tack Sundbomskan och Nina för att jag blev bjuden på erat party! Fick mig ju en ostkupa.. =)

Sen stanna madam Ulrika kvar hos mig en stund. Kul med främmande. Fick dricka lite kaffe och surra en massa. Vi donade lite med hennes nya blogg. Ska bli väldigt intressant att se hur den kommer att arta sig! Känner på mig att den kommer att bli värd att följa! Cool madam = coolt blogg borde det ju vara.. =D

Fy vad jag har mycket att göra. Hur ska jag hinna med allt. Ska fixa ett påskkort till läraren ikväll och jag måste även packa inför stugresan. Barnen kommer imorrn så det är väl bara att vara vaken i natt. Känner på mig att det inte kommer att ske. Packningen kommer att bli efter barnen har kommit och sen kommer jag att svära för att jag inte hittar galonisar och liknande å förbanna mig själv för att jag inte fixade det innan kidsen kom.. usch vad jag känner mig själv väl... =P

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!