Trendigt värre! =)

Tänkte att ni skulle få se en bild på skotern och föraren jag åkte med i lördags. Pretty nice skoter för att vara en polaris.. ;) Pretty nice förare oxå. Stackarn fick mitt hakskydd på hjälmen i axeln mest hela tiden. Kändes det då som. Hur som haver så var det en trevlig dag. Föraren har förresten ett namn. Peder heter han. Då vet ni... =)
På skolan idag har jag svetsat med Tig. Det är ganska roligt faktiskt. Pappa och mamma var in med nå grejer och då fick min pappa, med en förvånad men stolt min i ansiket, se att hans enda dotter faktiskt kan svetsa och bitarna håller faktiskt ihop. Haha pappa, där fick du! ;)

Har varit på barnens hus och inhandlat paket till sonen idag. Fasen så svårt att köpa presenter till en sexåring som bara gillar tåg! Men men, några paket blev det faktisk. Ganska nöjd med resultatet.

Sen har jag varit lite huslig. Jag har bytt gardiner! Och jag har dessutom strukit dom!! Tog en bild på hur det slutligen blev. Först en bild före:

Och sen nedan en bild efter bytet. Inte så pjåkigt va? Jag är riktigt nöjd! Inte riktigt likt mig men nån gång måste man ju sluta vara konservativ.
Det här blev ju värsta trendbloggen! Fan, jag är ju INNE! Hehe... Coooolt.. =P

^^

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!