Städdag

Blidde inge friskvårds för mig idag. Dom stänge tidigare än jag trodde.. =( Steg upp vid tio och plockade undan lite. Käkade lunch och städade lite till. Har gått igenom alla grabbarnas leksaker. Kastat sånt som är trasigt, dammtorkat, renbäddat, dammsugat och så. Sen har jag spikat upp antennkabeln till sovrumstvn. Blev riktigt bra! Nu ligger den inte längre tvärs över golvet. Haft besök oxå. Frida kom och drack kaffe. Det var trevligt! Fick låna hennes ps2 med guitar hero. Jippie! =)

Började steka kött som jag skulle äta till middag men då ringde mamma och bjöd på mat så då gick jag dit och åt istället. Ikväll har lillebror med flickvän och Claes varit här och spelat tv-spel. Skitkul! Nu ska jag gå och lägga mig och se fight club. Imorrn blir det ett nytt försök att ha sovmorgon. =)

Natti natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!