helg nu!

Vad gjorde jag i torsdags då tro.. nu måste jag ju tänka. Är ju inte min starka sida direkt.. Eh.. jo, nu kom jag ihåg. Vi var uppe under taket och skruvade upp nå plattor. Eller vi och vi.. jag tittade mest på. Här är bevis på att det faktiskt jobbas på rönnskär.

Men när man har jobbat hårt så är en fikarast välkommet. Haha.. kommer väl att få pisk för den bilden men det är det värt.. =D

Grabbarna grus...

Som alltid tar ju fikarasten slut och det är bara att he sig ut igen.

Återigen tackar jag för två lärorika och roliga veckor!

************************

Var och badade med barnen igår. Kul! Men det var kallt i vattnet. Speciellt för lilleman som tokfrös efter typ en timma. När barnen somnat kom lillebror med tjej hit och jag for på stan en sväng. Var fest hos en kompis. Men vilken katastrof. Man hade ju behövt hälla i sig minst en sjua för att passa in i det gänget.. Nästan alla var så fulla att dom inte gick prata med! Skjutsade bara ut dom på krogen sen for jag hem. Vilket iofs var ganska skönt. =)

Nu ska jag börja klä barnen och fara ut med skotern. Blir tajkons idag. Pular fulla skoterpulkan med ungar åsså får storebror köra. Vi som inte ryms på skotern får åka bil. Ska åka ut till Örviken och köpa hamburgare och titta på skoterrace som seriösa mc har ordnat. Blir najs! Återkommer kanske med bilder från det sen..

See ya! ^^

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!