Jag är under 60!!

Nu ni.. nu ska ni få se vad jag pysslar med på dagarna. Kanske inte så intressant att veta men nu får ni veta oavsett om ni vill eller inte. Här är dom superläckra formahusen..
Å här är dom underbara formarören..
Här har vi min bedårande vän! Duktig som få! Inte för att jag tror att ni blev nå kokare av dessa bilder men jag har iaf gjort ett försök. Dom andra är bara en massa snygga karlar.. dom väljer jag att behålla för mig själv så på dom blir det inga bilder.. ;) Imorrn ska jag bjuda dom på mazarinkaka som tack för att dom är så snälla och tar hand om en förtappad själ dessa två veckor.
Nu till nåt annat. Barnen kom idag! Mina mysiga små godingar! Momme bjöd på GI-middag. Kokt torsk! Barnen och morfar fick potatis till fisken men jag och det övriga GI-folket fick grönsallad och kokt torsk! Huu... tur att man inte har så många kilon kvar! =S Vägde mig idag. Jag är under 60 kilo!! Okej, 59,9.. men det är under 60! Det är viktigt! Har nu 4,9 kg kvar till målet. Känns inte omöjligt! =)
Och en sak till. Pitebor! Tror inte att jag har träffat en enda otrevlig pitebo! En av mina bästa vänner, Thea är ju den bästa pitebon. Sen har vi ju alla hennes supertrevliga vänner, min mosters karl är ju en kategori för sig, supernice, även hans barn (dom jag har träffat) är kanon! Och alla jag träffat när vi har festat! Skulle jag måste flytta från Skellefteå skulle det tveklöst bli Piteå! Like it a lot!
Hej å hå.. puss på er alla! <3

Kommentarer

Anonym sa…
Du är skitduktig med vikteriet.. Vi får jämföra magrutor i sommar vännen :=)
Åsa sa…
Svar: Haha. Mina magrutor finns ju redan men dom är väl gömda under all graviditetshud.. :D

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!