Badankor...

Idag har vi varit och badat. Jag barnen, momme, Kim och hans kompis Emelie. Kim körde 4-hjuling till barnens stora lycka. Edde åkte till hamn och Vicke tillbaka. Barnen älskar att bada men dom är ju mer under vattenytan med skallen än ovanför..

Sen har vi mest bara softat. Izmo har varit med oss idag. Jäsiken så söt hund.. Haft besök av Thea & Maria.. Therese kom med mat så hon var efterlängtad! Hihi.. Har slösett Kocken på tv4 med Kjell Bergqvist.. inte speciellt bra.. men nu har jag då sett ytterligare en film utan att ha somnat.

Läste en sån bra kommentar på en kompis sida på NK... måste sno den för den passade så bra in på mig själv.. "Lättflirtad men svårfångad" så är det nog...

Jag hade alltså inget kul och spännande att skriva idag... bara en massa fakta.. men jag säger väl som Mikke: Det går inte mucka me fakta... =P
puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!