Love my puppisar..

Tre dagar sen man skrev nåt. Olikt mig men jag har haft fullt upp jhu! Har hunnit hända en del faktiskt.. Har ju varit på vägledning. Jäsiken å.. det är en mycket givande och väldigt intressant kurs! Men det är ju lite högt tempo förstås.. enligt vissa iaf.. :P åja.. har hunnit vara både arbetsgivare och arbetssökande.. dock inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Men jag har ju en och en halv vecka till att komma på det. Ska ju på cv imorrn.. kanske jag kommer på det då... ska läsa till hjärnkirurg.. tror det skulle passa mig.. =D Trevligt folk är det oxå.. (skriver jag bara om nån från gruppen skulle råka läsa..) *asg*

Haft främmande från låångt bort.. kommer alltid att hävda att det var jag som vann bowlingen.. hehe.. trevligt med främmande.
Hunnit att faktiskt SE några filmer.. (de du thea ;) Bara svenska såklart! Beck, Wallander, åsså sov jag känd från tv.. kan ju inte bryta trenden totalt.. hihi..

Åsså måste jag ju dra lite om detta mystiska släkte som kallas män: Varför finns du ens? Skulle vara så mycke enklare om jag aldrig ens mött dig... Väntat, dock i mitt tycke lite fegt beslut.. Att du ens orkar tjata.. Passa dina känslor.. Är du dum i huvet? Släpp greppet och inse att du är inte värd henne! Detta handlar som vanligt inte bara om en man och nej mamma, det är inte bara om mig.. ;)

Tanken slog mig just.. jag har tre små prototyper av detta så sågade kön. Jag lovar dyrt och heligt er alla småbrudar att jag kommer att göra allt i min makt för att uppfostra dessa barn till dom ultimata pojkvännerna och svärmorsdrömmarna. Eh.. in my dreams.. släktar dom ens lite på mamma blir jag då rädd.. *gulp* får hoppas att dom släktar på nån gammelmoster eller ingift kusinfaster... blir nog bra.. eller katastrof.. gruvar mig redan... förlåt... men jag gör mitt bästa! Dom kom då idag äntligen. Som jag har längtat efter mina små hjärtekrossare. = )

Å no fan blev aik spöade av lule.. jobbigt.. suck.. tur de ba va träningsmatch..

Finns bara en sak att tillägga... I´VE GOT LIFE! *tisch*

Kommentarer

Anonym sa…
Ja det var tur för dig att du benämde oss i gruppen som "OK" iaf....Annars så hade du fått på moppo
Anonym sa…
jag är inte dum i huvet

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!