Ikea!

Ikea idag. Riktigt trevligt. Köpte en massa grejer till Kims rum. Blev dyyyrt. Sen skulle ju allt in i min pyttelilla volvo.. ett köksbord, en bokhylla och massa annat skrot. Hm.. enda chansen var taket.. sagt och gjort upp med allt på taket. Menne... vi kanske måste knyta fast det oxå.. har inga rep. Nödlösning. Ett hundkoppel och en stropp. Se Körde jag och Martin på rusta och köpte spännband medan Thea var på skopunkten och kollade skor. Hon var så förutseende att hon hade kollat nätet så det vara bara 13 (!!!) par skor hon skulle prova. Komme då tack och lov bara ut med tre par så vi andra rymdes i bilen på hemvägen.. phu.. =)
Väl "hemma" så var det snabbt in med lite mat och sen ladda om för två timmar innebandy. Åh.. gud å jesus å allt annat som nu kan tänkas finnas där uppe... det känns som att jag har kutat minst ett maraton och dessutom blivit spöad samtidigt.. och överkörd av tåget sen. Men jag känner att jag lever. Tur att alla pitebor är så otroligt trevliga! Det var riktigt kul även om jag SUGER på plan. Men jag är nöjd. Presterade ETT mål! Ett mer än förra gången jag spelade med dom.. hihi.. siktar på två nästa gång... =D
Nu ska jag gå och dricka upp mitt vin (hallå! på en torsdag.. men va fan...) och kolla när therace och martin bygger bord.. själv ska jag parkera på golvet och aldrig mer stiga upp..

Puss å kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!