It´s not over...

Chris Daughtry... i love it.. vilken musik! Finns inget annat i mina öron just nu..
"I try to see the good in life but good things in life are hard to find"



Haft besök idag. Först sundbomskan med barn sen från mötet. Kändes lite skumt men ändå helt okej. Förstår ni hur enerverande det är när man tänker på saker hela dagen som man ska skriva här och sen när man väl sitter här så är det.. borta.. *irri* hade massor med kul saker jag skulle skriva..
Idag har jag tvättat.. jo, det kändes väldigt viktigt att skriva.. haha.. lika bra att jag ger mig nu innan jag har fantiserat ihop en massa dumheter.. tjoho.. puss på er! Snart åker jag till Piteå. skööönt! Hon kommer att köra livet ur mig! Ännu skönare.. hihi..

Kommentarer

Anonym sa…
fan vilken skön lått....

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!