vinst x2

Gick bra för vårat AIK igår.. Vann med 3-1 mot frölunda.. det tar sig sa mordbrännaren.. som släckte med fotogen.. eller nåt.. =)

For ju till Piteå igår. Riktigt trevligt. Först mellanlandade vi på Max och intog en crispy chicken sallad. Där träffade vi Ubbe (storebror) och Bettan. Käka med dom sen åkte vi iväg till Thea. Väl där så blev det vin och mat på Thaigarden eller vad det nu heter. För att sammanfatta kvällen så var det en helt okej kväll även om jag är liite irri på dig Thea.. fast nu e vi väl kvitt.. hihi.. =P

Vid elva idag begav vi oss hemåt. Blev att käka GI-mackor med keso och sova film. När jag väl masade mig upp ur sängen var det dax för vägning. Vägde till min stora lycka 64,6 vilket innebär en viktminskning på exakt 1,5 kilo. Ringde mamma och hon har minskat 1 kilo.. JAG VANN! hahaha...

Dom har för övrigt tapetserat nästan hela lillebrors rum. Ska bli såå roligt att se hur resultatet av "mitt" projekt kommer att bli. Hihi.. kommer att bli supersnyggt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!