spöad av mamma...

Undrens tid är inte förbi... jag har sett två skräckfilmer.. på raken dessutom.. kan ju inte säga att jag var tuffast i hela världen igår. Gjorde ett tappert försök (eller tre) att försöka verka lite cool men jag var fan livrädd från början till slut! Suck... åja.. bara att börja om att jobba på min tuffa image som fick sig en liten törn.

Intressant dag på kursen idag.. fick inte gjort ett jota vettigt... bara en massa trams. Sen for vi på shape och provlåg soffor. Å på jysk. Hittade riktigt bra soffor.. bara att handla!
Har varit och bowlat idag. Med laget "int ostora" hm.. undra vars dom snott sitt namn ifrån.. jag spelade så råuselt bitvis att jag var beredd att kasta klotet åt helvete om det inte hade varit så förbannat tungt! Å när det går som sämst har mamma mage att kasta ur sig: "Du måste ta det lugnt... och sikta.." HELVETE! Vad tror du jag göööör!! Slutade med att jag slog 83, 98, 133. Men vad fan.. EN omgång över skamgränsen. Skandal. Å inte nog med det så slog morsan 218 poäng i en av sina serier! Mamma, jag ska krossa dig i våran VV-tävling! NÅT ska jag vinna! Fast å andra sidan så vann vi totalen med 4-0 mot provtagningen vilket känns rätt tillfredställande.

Imorrn blir det bio och på lördag party! Fast mina pitevänner fick förhinder så det blir lite omstrukturering..

Puss

Kommentarer

Anonym sa…
För att svara på din fråga. Jag tror då inte att du tog det lugnt:)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!