Jobb imorrn... =D

Oj, så svårt det ändå va att sova i natt.. hur kan man ha så mycket att tänka på.. känns som att huvudet ska explodera. Trots att jag har fått det riktigt bra så är det ändå en hel del som rör sig i min lilla hjärna. Varför ska allt vara så ovisst? Om man bara visste.. hur det än skulle se ut skulle det var lättare än att leva i denna ovisshet. Och inte mår man särskilt bra fysiskt heller. Spenderar alldeles för mycket tid i sängen när jag inte har barnen. Dom får mig att leva ett normalt vuxet liv. Fan vad jag saknar dom. När dom inte är här ligger jag bara i sängen och antingen försöker sova eller sitter med datorn. Kommer mig inte ut och röra på mig heller. Suck. Känns verkligen som att livet leker just nu. Kan jag vara deppig på grund av mötet idag? Vet inte. Vet inte ens vad det kommer att gå ut på.. återigen deppad över denna ovisshet. Hatar att vara låg när jag inte ens vet om jag borde vara det.

Goda nyheter! Dan ringde nu mitt i mitt skrivande! Jag ska jobba imorrn! Med B-skiftet! I Love you Dan! Genast känns livet lättare. Trodde inte att jag saknade jobbet såå mycket.. =D Andras olycka är min lycka just nu känns det som. Lite otäckt men vad göra. Tänker på dig Katrin..

Nu ska jag ner till Maria en stund. Önska mig lycka till på mötet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!