Imorrn...

Lämnat barnen idag. Fy fan så jobbigt. Ville verkligen inte lämna dom redan. Första veckan jag bara har dom fem dagar. Känns som att dom bara kom och vände.. Jag hatar söndagarna då jag ska lämna barnen. Känner mig så låg. Vi hann inte städa innan vi for så det låg tågbana, tv-spel tuttar och snuttefiltar i hela vardagsrummet när jag kom hem. Vars än man kliver så påminner det om barnen. Dom ska vara borta i tio dagar men det låter väl som att dom aldrig ska komma tillbaka. Men det känns nästan så ibland. For ut och cyklade 1,5 mil för att börja må lite bättre. Analyserade alla Daughtrys låtar.. jag lyckades assosiera alla till mitt eget liv på nåt sätt. Cyklingen fick mig väl att må lite bättre men att cykla när man är dunderförkyld är inte så klokt kanske.. fick veckans huvudvärk istället. Men nu känner jag då iaf vars jag har ont. Varför måste livet vara så komplicerat? Varför kan det inte bara vara enkelt? Åsså skickade jag ett mail som blev lite väl hårt. Borde inte prata med folk när jag är så här låg...
Imorgon tar vi nya tag...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!