Efterlysning!

Jag måste ha tappat min inspiration.. Nån som sett den? Den som kan ge mig sådanna uppgifter att min inspiration kan återfinnas utlovar jag 10% i hittelön! Jag behöver den verkligen! Jag måste banta... eh... nä, det låter som en gammal kärring. Jag behöver reducera min kroppsvikt lite.. nä, det låter som att man har gått en massa år på högskola... Jag borde försöka gå ner lite i vikt.. låter inlindat... Lika bra att jag inser att jag håller på att bli lönnfet och att kuta en massa kilometer är enda utvägen. Sluta lata i sängen gloendes på den nya tvn, sluta äta snabbmat och godis.. jo.. jag har insett och jag har accepterat.. MEN GÖR FÖR FAN NÅT ÅT DET DÅ! "Imorrn" Japp! Det är då det ska ske. Början till den stora förvandlingen.. Snart är skoteroverallsäsongen här och då är jag fit... då har det varit "imorrn" många gånger.. =) Funderar helt seriöst att skriva ut en bikinibild på mig själv när jag hade rutor på magen och klistra upp i skafferiet för att få lite inspiration.. och i börsen.. och i kylen.. och i frysen.. och på micron.. och i bilen.. hm.. nää.. kanske inte heller var så smart.
Jag har då iaf köpt mig en hatt idag... =D Visst ser jag ganska smal ut i den.. hihi.. ;D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!