aik - hv71

Blev bjuden på middag igår. Tacogratäng. Det var inte helt fel kan jag säga! Dock knappast förenligt med min diet. Sen skulle vi se en film. Maria och Nicke låg å käka godis. Elaka människor! Till min stora förvåning åt jag inte en enda! Verkar som att jag har fått igen min karaktär! Jiho! Sen for vi på bio. Hämtade ut biljetterna sen bosatte vi oss på Weaynes.. jag klarade av att passera ALLA bakelser... blev bara kaffe och en mikrosopisk chokladbit. Såg Supersugen. Helt okej film men jag har väl sett bättre..

Idag har vi varit arbetsgivare på kursen.. dom bästa.. vi hade bara två jobb men på nåt sätt lyckades vi ändå anställa tre stycken... fan va vi e bra! Maria kom och åt med oss.. hon hade pizza med sig till hon å Nicke. Tack förresten för maten.. dock inte pizza men gott iaf. Stämde bättre överens med min bantning. Sen på shoppingturne.. rusta, shape och blomsterlandet. Köpte blommor till farmor som jag glömde lämna.. Typiskt mig. Blev bjuden på köttsoppa hos mamma och pappa.. Mumsigt. TACK! Fasen vad jag blir bjuden på mat hela tiden! Jag måste ju vara en snyltgäst av värsta sorten... =P

Nä, plocka upp delarna av maria och ut en sväng. Heja AIK! Ska heja för hela slanten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!