Dubbelutmanad..

Ja, nu är det andra gången jag blir utmanad så nu finns det väl ingen återvändo.. Först var det Therese L som utmanade mig och nu Therese A.
Det går alltså ut på att lista 8 fakta/vanor om mej själv och sen skicka vidare utmaningen..

1. Jag har fruktansvärt dåligt morgonhumör! Gud nåde den som väcker mig på fel sätt. Är beredd att slåss för min morgonsömn.. och mitt täcke! Rör du mitt täcke så dödar jag dig!

2. Har väldigt dåligt lokalsinne. Jag hittar INGENSTANS! Även om jag har varit till ett ställe 10 ggr så hittar jag inte elfte.. går väl liiite bättre om jag kör själv. När jag åker bil så ÅKER jag bil..

3. Jag är väldigt disträ. Kan ofta bli väldigt pinsamt när man står och lyssnar på nån och kommer på sig själv med att man egentligen inte har hört ett enda ord. Helt ärligt så beror det inte på att folk är tråkiga utan att jag har lite svårt att koncentrera mig.. tappar väldigt lätt tråden.

4. Har oftast väldigt svårt att vara tyst.. min pappa säger att jag är en pratkvarn.. har alltid varit och kommer alltid att vara.. men han har ju haft fel förr.. ;)

5. Är brutalt ärlig. Frågar du vad jag tycker om din pojk/flickvän/barn och jag inte gillar dom så säger jag det. Taskigt.. kanske, men jag är tyvärr en dålig lögnare. Det står i pannan på mig om jag ljuger så jag har slutat att ens försöka.

6. Jag är impulsiv.. har en viss förmåga att vilja chocka folk.. typ helt plötsligt klappa till nån helt obefogat.. inte så att jag slår hårt och det händer ju bara folk som jag vet inte tar illa upp. Tycker det är lite kul att se hur folk reagerar. Händer väl ibland att jag får igen men oftast blir folk ganska förvånade.. hihi..

7. Jag är rastlös. Vill hela tiden att det händer nåt och har lite svårt för att sitta still.

8. Har hänt mycket i mitt liv som gör att jag värdesätter min familj och mina vänner otroligt mycket! Utan dom vore jag ingenting idag. Därför finns det ingen som kan få mig att svika dessa underbara människor.

Så nu vet ni! Detta innebär alltså att, Adrian min vän... din tur! ;)

Kommentarer

Anonym sa…
Av dom där punkterna är det bara nr 8 som ger vuxenpoäng bara så att du vet :)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!