penne vs broccoli

Hade man lämnat barnen igen. Alltid lika tomt när man kommer hem. Passade på att ta en sväng om med min blivande make.. dammsugaren.. bästa vännen genom allt! Går alltid att lita på! Åsså lite fetmaångest igen... tryckte i mig resterna av Pennelådan thea kom med igår för att sen i raskt tempo gå 45 minuter med sundbomskan i hopp om att jag ska vara redo för viktväktarnas käftar imorrn. Har ingått en pakt med modern att gräva fram papperna från VV och vara lite seriös. Nu ska jag på allvar alltså gå ner i vikt. Och det behövs... har insett att jag är låångt över min idealvikt. Kan inte sova på nätterna, måste bero på att jag är för tung för mina höfter.. har ont i ryggen på dagarna, måste bero på att jag är så fet att ryggraden inte ryms i min kropp längre. Har till och med ont i huvet.. beror det på att man är en tjockskalle? Nää, skyller det på att jag inte har druckit nog med kaffe.. Rönnskär har gjort mig kaffeberoende! Deet lyckades dom med mina gentlemän från skäret... =P

Såå tillbaka till allvaret. Vägde mig.. 66,1 jävla fucking kilo! Blir intressant att se hur det ser ut nästa söndag.. gissar på 67,4... vad tror ni?

Känner att jag blir lite sur. Dax att hitta på nåt.. en och en halv vecka av tokegoism kommer nu återigen att råda.. känner att min änglagloria sakta är påväg att utbytas mot horn ut ur min annars så snälla kropp... På lördag kommer eventuellt min älskling från Piteå ner med en kompis så då blir det att göra stan osäker.. och statt.. station 8.. johanna i parken eller vad det nu behagar heta. Party blir det då! Å inte tänker jag vara bakis på söndag heller! Nädu, då är det full fart igen! Nu ska jag prova sova lite så jag orkar stiga upp imorrn.. i tid så jag hinner packa ner min matlåda med broccoli!! Mumsigt.. håll nu alla era tummar för att jag vinner över mamma.. KAN inte förlora mot mami.. reglerna är lätta: jag ska vinna... hehe.. Natt natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!