Nya tapeter...

Mötet idag gick ju hur bra som helst. Känns faktiskt riktigt skönt. Gruvar mig inte ens för nästa. Kommer att gå ur det här med huvudet högt. Jag är en vinnare, vad som än händer. =)
Haft främmande idag. Ända från Tärnaby. Trevligt, trevligt. Synd bara att jag måste jobba och därmed gå isäng alldeles för tidigt..

Åsså har jag dragit igång värsta oredan hemma på stapelvägen.. har på nåt sätt råkat influera lillebror att han förtjänar nya tapeter och lite nya möbler i sitt rum. Kan säga att alla är inte riktigt överens om valet av tapeter. En del tycker att han ska ha rött, endel blommigt och en del grått och svart.. det kommer att bli grått och svart för det är jag som tycker det.. hihi.. jag bestämmer i slutändan och pappa kommer att vara vansinnig. hihi.. jag älskar min familj. Det är så härligt att det händer nåt där hemma... ;) Lillebror, du förtjänar det bästa! =)

Mina älskade päron har varit här idag. Pappa har skruvat upp lite tavlor. Äntligen har jag fått upp mina älsklingar på sovrumsväggen. Dom kommer på onsdag. Jag längtar så efter dom. Känner mig så ensam just nu.. önskade att killarna var här så man kunde smyga in och tjuvkika på dessa underbara små barn.. dom är mitt allt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!