Sista skiftet.. =(

Ja, då hade besökarantalet passerat 300.. å inte en enda som törs lämna en kommentar. Skulle vara lite intressant att veta vilka det är som egentligen läser mina tafatta försök till något vettigt..
Sista skiftet på rönnskär... buhu.. *gråter* vad jag kommer att sakna det där jäkla stället.. :( Vi hinner utreda så mycket intressant mellan gångerna vi arbetar... idag har vi bl a hunnit med hur många stavningar man kan ha på snitzzäll, scchnittsell, schnittsel, sscnizzzel.. undra hur det egentligen stavas. Åsså har jag hunnit bli nerbrottat tre gånger varav en hamnade jag under bordet i anoden.. suck.. man e hunsad.. lyckades inte vinna en enda brottningsmatch.. men jag skurade ju iaf golvet så städerskan får det lugnt imorrn.. åsså fick jag årets godaste smörgåstårta.. (tack Maria!) Har inte gjort annat än att trycka fika idag.. usch.. fetmaångest imorrn.. :P Hm.. låter som att det inte blir mycket arbetat på det där stället, men det händer faktiskt liite ändå.. hihi..

Tack ska ni ha alla tok som finns där i huset.. det har varit en underbar sommar!

Men nu är det inte sommar längre.. nu är det snart vinter.. och vad kommer med vintern? Jo, HOCKEY! Finns bara ett lag att heja på! Skellefteå AIK! Heja, heja, heja! Som jag har längtat! Då blir det att brottas på västra stå.. vi ses där.. hihi..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!