Bitterblogg... :P

Måste nog döpa om det här till bitterbloggen. Men just nu är det verkligen bittert. I hate it. Vännen.. kom hit så löser vi det tillsammans. Vi klarar oss själva. Ensam är stark. Hjärnan säger NEJ men är inte riktigt överens med resten av kroppen. Hjärnan vet hur fel det är men hur ska man veta vad man ska göra och inte göra? Det är det som är frågan.. vissa saker är ju helt förbjudna men hur ska man kunna låta bli..

Men jag ska inte glömma att det händer trevliga saker i mitt liv oxå.. Var på OBS med farmor och lillebror. Farmor bjöd på lunch på obs. Crepes.. mums.. Sen handlade vi och åkte hem. Gick för ovanlighetens skull ganska snabbt. Tog bara en timma att handla ljusugnsbröd, mjölk och smör. Farmor.. du äger! Haha.. hörde ni vad modern jag är.. =) Fast jag har fortfarande inte riktigt fattat vad skillat betyder.. måste gå en lektion hos lillebror tror jag..

Natten har varit grym... fy bönna.. har nog aldrig varit så vansinnigt trött någonsin. Kände mig totalt värdelös. Gick ingenting. Var bara helt off! Tur att en och annan snäll typ kan muntra upp när man känner sig kass. Nä, nu ska jag sova (utan att ge bort nitton spänn och en matbiljett).. ska sova lääänge så jag kan ta nya tag ikväll och kanske känna mig lite mer värd lönen..
Vila försiktigt.. ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!