mycke ha blive gjort ida.. =D

Jobbat idag. Med B-skiftet. Intressant hur olika samma arbete kan vara med olika människor. Det är så mycket kärlek.. men på såå olika sätt. Tycker nog att B är lite stillsammare än D men det kanske beror på att jag inte har varit där och orivit nog länge.. hihi.. Gick då iaf bra att jobba. Känns helt sjukt bra att få lite extrapengar. Kommer nog att behöva dom. Måste då handla mat imorrn innan mina goungar kommer. Blir att försöka knepa ihop en matlista och vara lite seriös. Stod i mitt horoskop att jag hade bra med pengar.. och tur i kärlek. Ska lägga såå mycket kärlek på barnen när dom kommer. Tur man har på lager.. hihi..

Jag, mamma och lillebror kuta på skellefteås alla möbelaffärer idag. Skulle försöka hitta nå nya möbler till hans rum. Kul.. även om mesta dels av tiden gick ut på att sms:a.. och det var INTE jag! Hehe.. *nöjd*.. Hittade (mellan messen) ändå några fina grejor. =) Sen for vi på pompei och åt. Mysigt var det! Sen blev det tisdagsträff med mc till solvik.. heter det väl.. tror jag.. hihi. kul var det då! Men kallt innan vi var hemma. *brr*

När jag kom hem blev det idol (vilka TOK de finns) och sen pyssla med datorn.. Börja med ett memory till barnen med foton på familjen.. det tog läääängre tid än jag trodde. Hållit på i tre timmar och är långt ifrån klar.. Har sex spelbara kort.. resten är outskrivet, oklippt, oplastat, oklippt igen. Men men.. imorrn kanske.. =)

O... bokstaven O beskriver väl egentligen mitt liv ganska bra just nu.. mycket Ogjort... tar dock dagen som den kommer och är glad att jag har mat på bordet och tak över huvudet. Finns alltid dom som har det värre vet ni..

Tänker på mina brudar som har det tufft. Det kommer att lösa sig! Jag lovar! Ni vet att jag finns där och skjuter alltid mina O åt sidan för er. =)
Möte imorrn igen.. blir bra. Började helt apropå tänka på min moster. Annica heter hon.. hon e en störtskön brud! Hon har varit min idol så länge jag kan minnas och nu tycker mina barn lika mycket om henne som jag alltid har gjort. Tack Annica för att du finns i våra liv! Du betyder så mycket för mig! Ska på barnens hus imorrn och köpa ett tåg har jag lovat barnen.. och Stefan är ju förstås en bedårande människa. Annica förtjänar endast det bästa så Stefan bör hålla sig i skinnet annars får han med mig att göra.. hihi.. vansinnigt vad jag började svamla. Kanske bäst att sluta medan tid är.. hihi.. natti natt.

Puss på er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!