IQ-befriad

Va på hockey igår! Fan va kul men tyvärr förlust! Jag ska inte ens försöka mig på att skriva nåt slags referat eftersom jag bara såg gul-svarta, blå-vita och vit-svarta gubbar på plan. Men jag hade iaf koll på i vilket målbur pucken skulle in. Man ska vara glad för det lilla.. =D Fast jag är lite irri över att folk gömmer sig för mig.. är jag så farlig? haha..

Idag har vi varit och spelat curling! Jäklar så kul! Å va man fick garva! Typ alla såg ut som bambi på hal is... men efter några vurpor så hade vi alla lyckats komma på hur man gör. Vi är numera redo för elitserien i curling.. haha.. Vårat lag heter IQ-befriade... *asg*


Elitlaget (som förlora men berätta inget för nån ;)
MIKKE, JAG, NICKE & ANNA

Det näst bästa laget. Som vann med 3-2 =P

MARIA, ELISABETH, GUNILLA & LAILA

Våran sopa... eller vad det nu kallas.. hihi.. sopare kanske.. eller nåt.

LENNART!

Tack IQ för två lärorika veckor och curligen var en riktigt trevlig avslutning!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej hej Åsa....Visst vore laget IQ-beriad något att ha...men inte utan sopan Lennart!!!!!Hälsningar från den som la in vinnarstenen

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!