andlig vägledning

Happ.. då var man hemma igen... har varit helmysigt att vara i Piteå. Piteå är en helgo stad med helgoa människor men trots det så är borta bra men hemma bäst. Men jag ska ärligt medge att jag gärna hade kört till pite två dar i veckan för att spela innebandy. Fast det känns en aning oekonomiskt.. åja, allt man gör kan ju inte vara smart och genomtänkt. Men jag lovar att jag kommer tillbaka.. =D Krya på dig Thea! Och tack för middagen Martin.
Idag har jag hunnit en hel del. Jag och lillebror var först till farmor och skruvade upp en "dammsugarslanghållare" (den du!).. levererade även en tvättställning från biltema. Som tack fick vi lunch.. fläskfilé med stekt potatis, glass och kakor.. sen på tvåårskalas hos Albin. Kladdkaka, grädde, glass, muffins, negerbollar.. mm.. börjar om imorrn igen... =P städat bort alla ikeagrejor jag köpt. Sen ut och cykla med mamma. Hem och tvätta kläder och skruva upp min lackhylla från Ikea. Ner i tvättstugan och hämta tvätten... duschat och nu isäng... oj.. kan jag andas nu? Ska på en "vägledningskurs" med arbetsförmedlingen imorrn. Hm.. lät väldigt andligt.. fast tanken är väl att jag ska ta reda på vad jag vill göra när jag blir stor.. men å andra sidan kanske jag ska börja fundera på att bli stor först... tihi.. Wish me luck...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!