positiva Åsa =)

Det här kommer att bli ett dunderpositivt inlägg! Antagligen kommer väl hela inlägget att roa er människor där ute.. men jag råkar finna detta väldigt irriterande... Glömde ju skriva vad som hände på skolan igår. Jag gjorde värsta rookiemisstaget och satte eld på mig själv med hjälp av en rondell.. brände hål i overallen + tröjan jag hade under. Kände att det blev varmt som faan men jag gjorde klart det jag höll på med. Min lärare och två klasskamratet stog och tittade på.. trodde väl i min enfald att åtminstonde min lärare skulle ha sagt nåt men näää. Hans kommentar var: jag tänkte att du kanske lär dig något och att dina kamrater kan lära av dina misstag. Alla tre vek sig i skratt medan jag brann och var inte förmögen att släcka för det slutade med att jag garvade som en idiot jag med.. tur att min snälla lärare iaf hade den goda smaken att släcka branden i mina kläder..

Idag kom jag till dukat bord hos mikke. Han och highlander hade gjort vårrullar. Kan säga att det var riktigt jäkla gott! Sen började eländet även denna dag.. jag och mikke skulle se aik-färjestad. Började skitbra och jag var helt säker på att tre poäng skulle gå till vårat lag. Men nää.. inte ett dugg... inte ens ett enda jävla poäng fick vi... fastän vi förtjänade att vinna! Tycker då jag i alla fall! Sket i slutet av matchen och började med julkorten jag ska skicka istället(PAPPERSKORT VIA POSTEN). Men då vägrar photoshop vara ens lite medgörlig. När jag sent omsider får till nåt som liknade ett slutresultat då sparar skiten FEL! Nu sitter jag och Mikke och surar i varsitt hörn som värsta småungarna..

Fast nåt braigt som har hänt ikväll är att min okända eller kanske ökända kusin som jag hittade på facebook härom veckan har invigt ett nytt band i mitt liv.. Alter Bridge... NAJS! Uppkäftig som få är han.. kan inte förstå hur vi kan va släkt.. hihi.. ;) Riktigt trevligt är det iaf.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!