imorgon är en annan dag

Har blivit sjuk.. tragiskt. Jag som är så tuff och hård kan ju inte va sjuk. Det är bara veka människor som är sjuka.. hihi.. hur som helst så hade jag feber igår kväll. Trodde i mitt stilla sinne att barnen skulle sova länge idag då jag lät dom vara vakna rätt länge igår. Men ack så jag bedrog mig.. Lilleman vaknade tio i sex och skulle ha välling. Tack och lov somnade han om men då vaknade resten vid halv åtta och då var det full fart på alla utom mig... suck.. längesen jag var så gräsligt trött! Efter lunch for vi till mormor och morfar innan det var dags att fara iväg med kidsen till deras pappa. Tack och lov följde mamma med så i Svanström gav jag upp. Då fick hon köra och jag sov resten av vägen. Såå himla tråkigt att lämna dom! När vi kom tillbaka till stan så mötte pappa och Kim upp på frasses. Käka skrov.. blev äckligt mätt och fetmaångesten kom genast krypande.. Nu har jag lämnat igen Nero och ska krypa ihop i sängen och kurera mig inför morgondagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!