hämd ljuva hämd

Igår var det hämd på hög nivå.. eller kanske man ska skriva låg nivå.. Efter att mina kurs"kamrater" An och Ah hade tagit en tugga ur alla mina godisar och lagt tillbaka dom halvtuggade i påsen en dag i veckan och förrgår eldat igen min vattenflaska så korken inte gick att öppna så beslutade jag mig för att ge igen. När dom kom in från verkstaden på rasten lagomt sugen på kaffe så hade jag preparerat kaffet med ungefär en halv dl salt. Kan säga att Ahs min var obetalbar! HÄMD! Sen kom en annan kille in som i sin tur blev ilurad denna häxbryggd av Ah.. Humor! Gruvar mig lite för vad dom kommer att kontra med. Så om nån har någon idé om vad jag i min tur kan ge igen med sen så är det mer än välkommet! =D

Igår komme barnen oxå. Som jag har längtat efter dom! Dom är ju bara helt underbara. Mina små älsklingar! =)

Idag har varit en hård dag på skolan med tuffa telefonsamtal gånger tre. Känns såå jobbigt att behöva be vänner om saker som jag inte skulle vilja att nån behövde utsättas för. Men vad göra.. nöden har ingen lag... :( Ett stort tack till våran lärare AH som har sånt tålamod med min situation!

Nu har jag lagt isäng korvarna och ska sikta in mig på en dusch. Sen är det march isäng för lilla Åsa. Blir tidigkväll som alla andra kvällar... =P

Puss å kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!