En trött men nöjd Åsa

Har som sagt varit på box i afton. Började dagen med att glömma lunchen så det blev en varmkorv på shell till lunch vilket inte kanske var så smart. Inte direkt den bästa träningsmaten.. hade jag ätit tre kanske mängden hade räckt men nu blev det en varmkorv och en tre fyra koppar cappuccino under dagen. Köpte ett träningskort snabbt innan jag har hunnit ångra mig. Det var nog tur för dagens pass var ett helvetespass! Jag trodde flera gånger att jag skulle måsta ge upp men varje gång så dök tränarPeter så lägligt upp och hurtade runt som om han hade hur mycket energi som helst.. hade han säkert oxå men jag väljer att tro att alla var lika döda som jag. Det gjorde ju inte saken bättre att jag fortfarande känner av träningsvärken sen i söndags hur nu det är möjligt. = jag måste vara ännu mer otränad än jag trodde... men de ska det bli ändring på! Nu är jag på gång! Men både jag och Anna är nöjda med våran prestation vilket vi har all rätt att vara. =)
Med lama armar och veka ben ska jag imorrn bege mig på lernia och skriva svetsprovet. Wish me luck... lär jag behöva...

Nu är det dags att krypa ihop i sängen och mysa. Imorrn är det fredag.. heeeelg! Halloween va? Jojo.. bäst att köpa hem godis då så man inte blir terroriserad av godissugna barn...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!