140 kg hund

Skuttade upp ur sängen.. eller om sanningen ska fram så krälade jag mer eller mindre ur sängen och masade mig till skolan där jag trodde att jag skulle få svetsa min tank eller vad jag nu ska kalla det.. men nää.. då är vi tillbaka i pinnsvetsens värld med kryss... usch vad deprimerande. Aja... jag gjorde mitt bästa och t o m teorin gick ganska bra. Åkte med Mag till obs och handlade lite innan jag promenerade med två gigantiska vovvar. Supersnälla förvisso men om dom hade beslutat sig för att pysa så hade jag nog inte så mycket att säga till om mot 85 kg hund.. :S
Sen kom Cici med sin bjässe oxå så vi stormade in till Anna med tre bestar och en hel drös med folk. Tur att hon har ett stort kök. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Jargongen var som vanligt hårt och hjärtlig... som bäst! Och som grädde på moset så avslutade vi kvällen med att begrunda den obligatoriska veckovägningen. Vem som vann är som vanligt beroende på vem man frågar så jag väljer att hålla mig passiv och hejjar med mina pompoms i bakgrunden.. ;) (Bort)förklaringarna haglade och jag måste säga att jag blir lika imponerad varje gång jag hör hur det EGENTLIGEN är...

Imorrn är det box!! Äntligen har jag blivit av med min hosta så det är legalt att träna igen! Jag mår räv nu när jag inte har tränat på flera veckor. Fattas det bara att det händer nåt som gör att jag inte kan träna imorrn heller så håll alla era tummar för mig!

Kommentarer

Anonym sa…
JAG vann.. och kommer att vinna. Även om han leder maaarginellt just nu :-P
Åsa sa…
Du är länkad till "vann" och han mikke till "bortförklaringar".. säger väl en del... ;)
Anonym sa…
Jag gör härmed slut, man kan inte vara tillsammans med 5:e kolonnare ;=)
Åsa sa…
Jag är ledsenmen ångerveckan är tyvärr över vännen min.. ;)
Anonym sa…
Och jag accepterar inte att du gör slut med en sådan toppentjej.. Så det är bara att bita ihop vännen min för du är fast :-P

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!