kaffe, kaffe och kaffe...

Lunchen blev nåt så avancerat som varma mackor. Lillis var väl inte jättematglad men han fick till sist i sig en macka. Sen var vi och hälsade på en madam med massor av hundar. Lillis var dom vanligt mest förtjust i katten som oxå fanns där. Han fullkomligt älskar katter. Trodde i min enfald att jag skulle få mig en kaffekopp där men det visade sig att min käre vän hade glömt att ta med sig det nödvändiga kaffepulvret som han lovat.. När vi kom hem fick vi tack och lov kaffefrämmen.. med världens sötaste lilla unge. Hade planer på att kidnappa han men jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna gömma han så jag avstod. Nöjde mig med att få snusa lite på den mysiga bäbisdoften. Lillis tyckte att han var så fiiiin. Vi har även hunnit vara och dricka kaffe på andra sidan gatan. Gott kaffe och trevliga människor. =)

Imorrn åker lillis till sin pappa igen. Även om han sa att han vill va hos mig så längtar han efter sin far. Fullt förståeligt, så det känns bra att han hämtar honom. Då återgår jag till pluggandet igen och får stå ut med saknaden av min småkillar tills dom kommer tillbaka igen.

Imorrn ska jag på kaffedejt med en vän som jag inte har träffat på drygt tre år. Det ska bli riktigt roligt att höra hennes version av dessa tre år. Mycket har hänt i både mitt och hennes liv som har gjort att vi inte har hörts.

Nu är det dags att krama kudden...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!