Mr Bean och popcorn

Sov till halv ett i morse.. kan säga att det var behövligt! Började dagen med lunch.. men det är ju inte första gången det har hänt.. =P Sen kom Anna, Maria och Nicke och drack kaffe. När M&N for spöade jag Anna i nå krigarspel.. hehe.. jag var en vilde på slåss.. även i tv-spelens värld. Hon hävdar att det var nybörjartur men deeet tror jag då rakt inte! =D
Sen skjutsade vi Mikke på sin fest och när vi passera krysset köpte jag och Tjohalian ett skrov (med tillhörande fetmaångest.) Riktigt nice. Nu sitter vi och ser Mr Bean och äter popcorn. Mysigt. =)

Jag har surfat runt lite och hittade en blogg på ett gammalt forum som jag brukade vara på så nu har jag lagt in dom inläggen här istället. Var några stycken från 2004, 2005 och 2006.. mitt liv såg lite annorlunda ut då motför nu.. kan säga att mitt liv har blivit betydligt bättre senaste året..

Puss å gull på denna mysiga snötäckta lördagkväll...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!