*host host*

Blev ingen skola för mig igår.. blev istället prisonbreake och vila för hela slanten. Jag hatar att vara sjuk. Det är inte min grej att ligga i soffan en hel dag.. och den här dagen har ju inte varit bättre. Masade mig upp ur sängen vid åtta, då gick det inte sova mer för det kändes som att nån spelade trummor i mitt huvud. Har då fått mig ut lite ändå.. Maria hämtade mig och bjöd på lunch på stigs. Nu ligger jag som ett slakt i soffan och ser ännu mera prisonbrake... vilket liv.. Jag vill verkligen bli frisk nu! Jag och Frida skulle ju boxas på torsdag och jag skulle spela badminton med Annapanna i veckan.. suck.. då man äntligen fått lite motivation så blir man sjuk! Men min plan är att återgå till det normala imorrn. Kanske får ta det lite lugnt med träningen men jag ska då försöka pallra mig iväg på skolan iaf.

*host host*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!